6. 10. 2010

PS3 Move na druhou

Tak jsem si dnes pořídil druhý pohybový ovladač Move pro PS3. Plánuji pro něj dvě využití. Za prvé ve hrách pro dva hráče a za druhé ve hrách, které se dají ovládat dvěma ovladači současně. Obojí nabízí např. hra Sports Champions. Nelenil jsem a po kratším zápase (zase!) se spárováním pohybového ovladače s konzolí jsem se pustil do všech třech disciplín, které podporují ovládání dvěma ovladači současně.


Jako první jsem vyzkoušel plážový volejbal s nímž jsem měl tu čest vůbec poprvé. Poněkud mě překvapila složitost této disciplíny, stojí přesně na opačném konci, než házení talířem. Jenom projít tutorial bylo na dlouho a v těch množství různých pohybů jsem se zakrátko ztratil. Tomu odpovídal i pokusný zápas, ve kterém jsem byl bit. Pochopil jsem, že tahle hra si vyžádá trochu času a jal se vyzkoušet radši jinou disciplínu.

Druhou disciplínou byla lukostřelba. Četl jsem, že má člověk při střelbě z luku za pomocí dvou ovladačů reálné pocity ze střelby a tak jsem na to byl moc zvědav. Moje zkušenost to bohužel nepotvrzuje a naopak si dokonce dovolím tvrdit, že střílení s jedním ovladačem je lepší, navzdory tomu, že při střelbě jen jednou rukou si celou dobu uvědomujete, že je to jen virtuální a nepropadnete tomu. Hlavní problém jsou svítící bambule, které mi při míření jaksi zavazí ve výhledu na obrazovku a ještě mě oslňují. A tak jsem se jal vyzkoušet třetí a poslední disciplínu.

Tou je samozřejmě můj nejoblíbenější duel gladiátorů, který jsem si úmyslně nechal jako zlatý hřeb večera v obavě, že bych se už k těm ostatním disciplínám nedostal. A dobře jsem udělal. V této hře mají dva ovladače opravdu využití a zlepšují už i tak výbornou hru.

Mám už odehraný bronzový a stříbrný šampionát. Zatímco bronzový je malina a nestojí ani za řeč, tak druhá polovina stříbrného mi už dala docela zabrat. Soupeři se dobře kryjí a umí krásně využít toho, že mě se s jedním ovladačem blbě kryje, protože mohu ovládat buď jen štít nebo jen meč. Ve zlatém šampionátu se to ukázalo jako velký problém, protože tam mi už nepomáhaly ani úskoky do stran a nebyl jsem schopen přejít ani přes prvního protivníka.


Až dneska, se dvěma pohybovými ovladači, jsem se stal důstojným soupeřem a prvním dvěma protivníkům jsem dal s trochou štěstí na frak. Musím se naučit lépe krýt a střídat krytí a výpady, zatím mi to trochu drhne, ale každopádně je to o mnoho lepší a jsem rád, že mám dva pohybové ovladače. O víkendu nejspíš vyzkouším hru dvou hráčů proti sobě, už se na to moc těším. Jen doufám, že nezačnu toužit po tom mít 4 pohybové ovladače, pro každého dva :-).

zdroje: obrázek

Žádné komentáře:

Okomentovat