15. 11. 2010

Dejte si pozor na Alzasoft

V Alzasoftu nakupuji už mnoho let, nechal jsem tam několik set tisíc a byl jsem s nimi docela spokojený. Jenom jednou jsem měl nepříjemnost při nákupu mého aktuálního herního počítače za cca 40 000 Kč, kdy jsem měl problémy s nějakým neschopným pracovníkem a zbytečně jsem snad dva týdny čekal na vyřízení objednávky.

Po svém posledním nákupu jsem se rozhodl tam už nikdy nic nekupovat. Objednal jsem si tam Move ovladač pro PS3 a ten mi dorazil sice rychle, ale kompletně rozbalený. Jasně použité zboží. Všechny zatavené pytlíky s kamerou, šňůrami a podobně byly roztrhané, nebylo o tom nejmenších pochyb. Volal jsem na reklamace a tam mi poradili, ať napíšu reklamační stížnost, že se to bude řešit, dohledají si kdo zásilku připravoval a podívají se na záznamy z kamery. To je fajn, říkal jsem si, to se brzy dočkám nápravy.


Řešením Alzasoftu bylo sdělení, že se jednalo o běžnou namátkovou kontrolu, zda je zboží v krabici kompletní. Mohl jsem se s nimi hádat, že to je blbost, že při tom by určitě nebylo nutné potrhat zatavené igelitové pytlíky, co v nich je bylo vidět i bez toho. Ale kašlu na ně, těch pár korun mi za to nestojí. Ale toto jednání Alzasoftu si  pamatuji. Teď jsem kupoval Samsung Galaxy Tab. Nebýt tohoto, koupil bych si ho v Alzasoftu. Takhle jsem ale dal vydělat jiným a  tak už to taky zůstane.

Můj dojem je, že někdo byl na Move moc zvědavý a vyzkoušel si ho. Prostě nemohl té žádoucí novince odolat. Nevím jestli prodavač nebo jiný zákazník, který si to vyzkoušel a vrátil. Taky se mohlo jednat o hloupý omyl. Ze strany Alzasoftu jsem očekával omluva a nabídka nějaké kompenzace. Ne věšení očividných bulíků na nos. Sorry Alzasofte, takhle se se zákazníky nejedná a proto už tvým zákazníkem nebudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat