Ale ještě před tím taková odbočka. Fascinuje mě, že SONY má různé mutace Store, třeba americkou a evropskou, které se od sebe liší uspořádáním i svou nabídkou. A to jak placených produktů tak těch free. Dokonce jedna a ta samá položka je někde placená a jinde free.
Někdy je to až nepochopitelné. Například v americkém i evropském Store je ke koupi bezvadná hra DeathSpank. Ale demo k této hře je k dispozici jen v americkém Store. Proč? Já a myslím že řada dalších hráčů, nerad kupuju zajíce v pytli. Než něco koupím, radši si to vyzkouším. Jsem přesvědčen, že existence dema ke hře u dobrých her významě zvyšuje jejich prodej. Když to demo existuje, proč sakra není v evropském Store?
Hádám, že SONY má jednotlivé pobočky a každá pobočka se nezávisle stará o tu svou verzi Store. A tudíž prakticky jednu a tu samou práci více či méně kvalitněji dělá více lidí pro příslušnou verzi Store. Obávám se, že práce na evropském Store patří mezi ty méně kvalitní.
Kromě horší nabídky má i daleko hůře vyřešené menu, čímž se vracím na začátek článku. Jak bych rád viděl PlayStation Store menu vyřešené?
Hlavní menu by mělo vypadat takto:
- Akce
- Novinky
- PS3
- PSP
- Hudba
- Film
- PSN+
Nabídka PS3 a PSP by měla vypadat takto:
- plné hry
- dema
- DLC
- minis
- PSOne
- všechny hry
- doplňky
- novinky
- nejoblíbenější (nejlépe hodnocené)
- nejstahovanější
- mohly by se líbit
- žánr
- vydavatel
- abeceda
Žádné komentáře:
Okomentovat